Wednesday, December 23, 2009

Gambar lagi di Madinah, Mekah

Sesampai di Madinah
Bilik Hotel....

Dalam Masjid Nabawi




rasa sayup..
melihatkan betapa ramainya umat nabi Muhammad di muka bumi ini, yang taat setia kepada ajaran-NYA


bercukur


dlm khemah nie diaorg panggil 'maktab' ikut kumpulan

sempat tangkap gambar ngan pramugari masa nak balik ke Malaysia

di KLIA selamat pulang...



























Monday, December 21, 2009

Selesai Sudah.....

Alhamdulillah..selesai sudah majlis perkahwinan sepupu feenaz (Lizawati @ Watie)...ngan pasangannya (Sharizal @ Rizal) ...
hari sabtu yg lepas 19 Dec 2009...
mesti akan feenaz ingat..sebabnya..hujan selebat-lebatnya..dari petang Jumaat sampailah Sabtu petang...
Hujan Rahmat....memang pengantin berarak dari sebelah rumah jiran masuk ke Rumah sendiri...jadiklah kan....janji berarak ader kompang...
Feenaz jadik pengapit lagi...aku pun basah kuyup.....laki feenaz pun samer (org kuat tue)..sekarang nie tgh demam....cian dier....
oklah selebihnya enjoy the pic....layannnnn......


jgn mare yer....anak-anakku merasmikan dulu pelamin tue....





ari jumaat..rewang(kununnya....)....





nielah door gift for VIP....

jeng...jeng....finaz nak buat sirih junjung nie....memula tue...ambik 3 daun sirih (ikut size)...gulung n cantumkan ngan dawai....

pandangan sisi.....

pandangan atas.....dikelilingi ngan kuntuman bunga kekwa....atas tue bunga ros...

dan hasilnya....taaraaa.....

nie pot pori....

nie hantaran pihak pompuan....

nielah ShARiZal...

selamat sudah....senyuman meniti di bibir pasangan nie..
semoga berkekalan ke akhir hayat...

nie plak pengapitnya ngan pengantin...(ahaks....)...jgn mare....gambar maser bersanding tak sempat disnap..coz photographernya..jadik pengapit...wuaawua...mcm maner....nie jer yg dapt den tolong...

dan kami akhirnya..tanpa amsyar.(time nie dah tak tahu ke mana anak bujang ku pergi...)

Thursday, December 17, 2009

Mood Cuti

Pejam celik..pejam celik ...dah nak masuk tahun 2010..dengan pelbagai cerita,sejarah,karenah/ragam manusia, dan yg pasti hari semalam akan menjadi satu sejarah, satu kenangan yg indah, yang akan diingati dan mungkin akan diperbaiki untuk masa depan.....aper sekali pun..jadikan ia sebagai satu asam garam kehidupan yg perlu ditempuhi selagi kita masih bernafas di muka bumi Allah ini....



bagi diri ini ..pelbagai perkara yg telah berlaku...cuma belum berkesempatan untuk meng├║pdate'kan ...Jumaat lepas ..my parents selamat pulang ke Malaysia setelah menunaikan Ibadah Haji...first impression...wajah ayah yg sgt berseri...putih n 'sihat'...ibu pun smaer...ialah kat SANA beribadat siang dan malam...tidak perlu memikirkan aper2 pun....alangkah bagusnya kalau diri ini dpt ke saner dlm usia yg muda ini...insyallah ..akan kujejakan kaki ini di Muka Bumi Allah...( akan tepek gambar kemudian)



hujung minngu ini....sibuk ngan persiapan sepupu rapat finaz (Lizawati)..akhirnya ko kahwin juga...hihihihih...bakal asben nya..adalah senior Finaz kat MRSM TErendak.....ermmm tak kemana....keluarga MRSM lah nie...(asben finaz MRSM Muar)...myself ader 2 MRSM (Terendak & Jasin)....finaz sponsor Door Gift for VIP...beli kat
SSF ala2 purple jugak....tema cousin aderlah DARK PURPLE..hantaran dari bakul juga sumbangan SSF.....finaz memang suka beli barang nak buat hantaran kat SSF harganya pun reasonable....so..kita tunggu cerita hal perkahwinan nie biler selesai ok.....

kemudian kitaorg akan menghantar pompuan ke PERAK....minggu depan (Krismas)..jadi rancangannya nak terus bercuti lah ke PERAK.....so..ader sesaper nak bagi cadangan kat PERAK tue nak ke mana...Perak belah laki nie area Sitiawan....kalau boleh yg berdekatan Sitiawan....boleh membantu?......

Wednesday, December 2, 2009

SEMINAR ON IBS - FOSTERING INNOVATION FOR TIMBER

Wow....hebat kan tajuk n3 kali nie..sesuatu yg ilmiah...anyway right now i'm quite bz preparing the seminar event on 7 dec 2009 at Hilton Hotel Kuala Lumpur, Jln Stesen Sentral. N again i will be the EMCEE for this event n this Seminar on IBS is my 'baby'...so.....ermm....imagine.....
plz do visit this link: http://www.mtib.gov.my/repository/ibs_dec09_leaflet.pdf
For more information about the IBS you can also visit
http://www.ibscentre.com.my/v7/