Thursday, December 17, 2009

Mood Cuti

Pejam celik..pejam celik ...dah nak masuk tahun 2010..dengan pelbagai cerita,sejarah,karenah/ragam manusia, dan yg pasti hari semalam akan menjadi satu sejarah, satu kenangan yg indah, yang akan diingati dan mungkin akan diperbaiki untuk masa depan.....aper sekali pun..jadikan ia sebagai satu asam garam kehidupan yg perlu ditempuhi selagi kita masih bernafas di muka bumi Allah ini....



bagi diri ini ..pelbagai perkara yg telah berlaku...cuma belum berkesempatan untuk meng├║pdate'kan ...Jumaat lepas ..my parents selamat pulang ke Malaysia setelah menunaikan Ibadah Haji...first impression...wajah ayah yg sgt berseri...putih n 'sihat'...ibu pun smaer...ialah kat SANA beribadat siang dan malam...tidak perlu memikirkan aper2 pun....alangkah bagusnya kalau diri ini dpt ke saner dlm usia yg muda ini...insyallah ..akan kujejakan kaki ini di Muka Bumi Allah...( akan tepek gambar kemudian)



hujung minngu ini....sibuk ngan persiapan sepupu rapat finaz (Lizawati)..akhirnya ko kahwin juga...hihihihih...bakal asben nya..adalah senior Finaz kat MRSM TErendak.....ermmm tak kemana....keluarga MRSM lah nie...(asben finaz MRSM Muar)...myself ader 2 MRSM (Terendak & Jasin)....finaz sponsor Door Gift for VIP...beli kat
SSF ala2 purple jugak....tema cousin aderlah DARK PURPLE..hantaran dari bakul juga sumbangan SSF.....finaz memang suka beli barang nak buat hantaran kat SSF harganya pun reasonable....so..kita tunggu cerita hal perkahwinan nie biler selesai ok.....

kemudian kitaorg akan menghantar pompuan ke PERAK....minggu depan (Krismas)..jadi rancangannya nak terus bercuti lah ke PERAK.....so..ader sesaper nak bagi cadangan kat PERAK tue nak ke mana...Perak belah laki nie area Sitiawan....kalau boleh yg berdekatan Sitiawan....boleh membantu?......

No comments: