Thursday, May 27, 2010

Kembalinya Ke Rahmahtullah

Sesampai ajer pnaz di Opis(kat parking keta).Pnaz diberitahu oleh Kak Azmah yg staf P.I , En Zulkipli @ Sapok telah meninggal dunia awal pagi ini. Terkejut sangat sebab Dia...sihat selama ini....n semalam baru jer dia mengusik pnaz..sebenarnya dlm tempoh sebulan nie..sapok memang selalu usik pnaz cth:
i. Finah, jom makan sekali ngan aku...
ii. Finah, belanjalah aku makan sekali....
iii. Finah, lamer aku tak jumpa ko n usik ko....
dan finally smlm ptg balik dari opis dlm kul 5.15 pm
...'oooo ko parking kat sini ker(dlm bangunan)....patutlah aku tunggu ko kat belakang ko takder....jomlah parking kat belakang samer ngan aku....'
-----------jadiklah skg nie memanglah kita tak dpt nak parking samer...sapok....

Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Zulkipli Mat Zain....Al-Fatihah

2 comments:

aitotyati said...

al-Fatihah

PERSIAPAN PENGANTIN BUDGET said...

finas, yer ker? tulah, ajal maut di tangan tuhan. org yg nak pergi dia akan tau dlm ms 100 hari... hm, emie tak kenal dia sebab tak selalu berurusan dgn arwah tp rasanya boleh bayangkan dia yg mana... semoga rohnya dicucuri rahmat.... al-fatihah...