Wednesday, September 29, 2010

Beraya @ ayeen + effa huz

sabtu lepas beraya ke rumah ayeen n effa....we all kawan since form 1(MRSM Terendak)....sampai skg nie...memang bestfriend.....sekepala....memang kecoh kalau kami berjumpa..akan riuh umah tue..sampai asben masing2 pun dah faham benar tabiat isteri masing2..tak sah kalau tak bising...sampai anak pnaz ckp'....mama, tue semua kawan mama ker..samer jer semuanya ,kuat jerit kan...'hehehehe....harap persahabatan kita akan berkekalan sampai bila...ooppp my frenz perasan tak setiap kali gambar kita ada,mesti gambar asben kita semua takder kan....sian diaorg....memang setia abis jadik tukang tangkap gambar ajer....anyway food umah both of you memang sedap.....sayang tak dpt nak lepak lamer2.....ngan anak masing2.....

from left: has, effie(Dr), ayeen, effa n me









4 comments:

Hasnizar said...

pnutt!!muka kita tersengih jerk sumer..huhuu!!yeah!!bestfren sampai tua okayyy!!so anak2 pun kena jadi bestfren..huhuuhu!!tak pun jadi besan je la kita2 sumer!!hahahah!!!kalau dapat kumpul sumer2 lagi besttttttt!!

feenaz's world said...

hehehehh...aku setuju tue...jadik besan...sonang..dekat ajer....

hasrul hassan said...

Heh .. memang best ye kalau dapat jumpa kawan2 lama zaman skolah .. pastu bila jumpa .. nampak beza itu dan ini. :)

Selamat Hari Raya ...

hasrulhassan.blogspot.com

ladyA said...

hahahahh byk la korang punyer besen...bahaya...nnt laki bini gaduh mak2 yang lebih hahahahaha.....