Friday, August 20, 2010

Dlm di lema.....

.....beli baju kurung @ buat ajer.....maner satu pilihan hati ...sebenarnya smlm cari baju kurung utk si alya....tapi baju kurung utk budak jer mencecah >50$.....pk2 balik kalau beli kain 1 meter baru jer dlm 10-20$ ajer (tuepun kalau cotton yg mahal)....dptlah baju utk adik.....tapi asben plak kater 'larat ke nak menjahit'..... ala..kalau takat baju budak kecik senang ajer 1 hari siap....so...ari nie kan Jumaat...rehat panjang sikit...so nak survey kain kat Kamdar Jln TAR..tgk kain cotton...kalau tak sempat, Kamdar kat tmn ajer.....senang jugak.....kita tgk jer mcm maner nanti yer...:D

2 comments:

AiTotYati said...

salam,

nanti aku ade anak pumpuan aku tempah kat ko jelah ye. harga kawan-kawan :D

feenaz's world said...

boleh ajer.....mkn free rumah ko pun aku sanggup...:D